I'M BACK!!

Assalamualaikum......

Hye semuaaaaaa... yaa.. saya dah kembali.. setelah menghilang tanpa khabar berita and now I'm back with styles.. lol.. gurau je.. firstly aku nak minta maaf sebab dah lama gila aku tak update any entry. Bukannya malas (malas sikit la) tapi actually aku busy gila nak pengsan. Haa, sopan kan ayat aku. Aku rasa last update is masa aku tengah intern. And for your information now aku dah kerja. So transition hidup antara belajar and kerja sangatlah berbeza. Serius bila dah kerja aku penat gila, lifeless gila. Sebab aku kerja kat KL and perjalanan pi kerja and balik kerja amik masa 1 jam naik train. So aku pi kerja gelap balik kerja un gelap. Sekian. InsyaAllah lepas ni aku akan update entry sebanyak yang mungkin. Maybe aku akan update entry every weekend ya. Banyak nak cerita and share dengan korang ni. So untuk entry ni tu je la nak bebel. Pastu aku nak tepek gambar banyak2 biar korang hilang rindu kat aku. Ecehhhh.. hahahaha.. so enjoy gambar ya..

Ni masa kitorang dh habis viva. Masa bergambar dengan advisor kesayangan. Ni semua groupmates aku untuk final year project. 

Bergambar dengan advisor yang banyak membantu aku untuk thesis and internship. Sayang Madam June itew. Hahaha

Ni gambar masa aku training untuk kerja. Geng suka buat onar masa training. 

Gambar aku depan ofis. So korang tahu la kan aku kerja mana.

So nanti aku update lagi dekat next entry okay. Love ya! 

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY