MISI MENCAMPAK BATU BATA..

Assalamualaikum lovelies,

ye, melihat entry kali ni memang agak ganas dan aku pun memang dah masuk zon kau-apa-hal-aku-tak-cari-pasal-dengan-kau-kan.. aku menyampah betul dengan sekor mamat ni.. aku takde la rapat mana pun dengan dia. dia suka bestfriend aku sebenarnya. tapi jannah tak layan so padan muka dia. *flips hair* 

  dulu dia cari pasal dengan aku sebab kekonon dia ingat aku perli dia pasal dia nak belajar cakap english. apahal tah mamat tu. aku cakap sikit kekonon hati lembut, terasa.. pastu nak post kat wall fb aku cakap aku ni tak baik la perli2 dia.. amende la mamat tu.. so bila aku dah marah memang kau kene block la dekat fb.. 

baru2 ni ni dia ada call aku balik. memula tu aku tak kisah sangat kalau dia call. so aku un layan la. tapi masa on call tu dia punya bahasa mengalahkan aku cakap dengan bff aku. entah bila masa kitorang rapat.. menyibuk tanya aku tengah buat apa, nak keluar ke tak? HEYYY!!!! kau sapa nak ajak aku keluar..!! haa.. kan aku dah mengamuk. saya meminta maaf atas kekasaran bahasa. -.-

rupa2nya dia ada call jannah jugak.. jannah un cakap yang mamat tu makin annoying.. see, bukan aku sengaja cakap dia jahat. nak menambahkan perisa yang betapa annoyingnya mamat tu, sebenarnya mamat tu dah nak kahwin. YE! aku memang berkawan dengan bakal suami orang yang tak sedar diri!!

huh, dah la.. buat penat je aku membebel pasal mamat tu.. memenatkan jari aku je menaip. hish.. sebagai penutup, bak kata Johanna dalam novel 5 tahun 5 bulan karya Hlovate
  'BOYS ARE STUPID, THROW ROCKS AT THEM. POTS AND PANS TOO..'
CREDIT TU INCHE GOOGLE
till we meet again. Assalamualaikum.. :)

p/s :  baling pots and pans tu tak mencabar. kalau cik alin baling bom je ok tak?? baru kene dengan jiwa cik alin yang ganas2 manja ni.. hiks.. *gelak syaitoon*

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY