KAWAN LAGI KE KITA NI SEBENARNYA?

Assalamualaikum lovelies,

korang.. sorry lama tak update blog.. iolls busy gilos la uolls.. hahaha.. so harini sebenarnya iolls ada kelas pukul 3 so banyak la masa nak meng update blog. sebenarnya aku nak luahkan something ni. hurmm.. sejak masuk semester 2 ni kan, aku rasa macam ada something yang different. apa dia? entah.. aku un tak tau apa.. tapi sejak something yang happen few days back aku dah dapat kesan apa yang berlaku sebenarnya. 

SOME OF US HAS CHANGED!!!

ye, bunyinya mungkin agak dramatik tapi memang kenyataan pun. this sem aku perasan kelas dah tak semeriah dulu which is maybe sebab semua dah tinggal kat tempat yang berbeza kot. ramai menyewa luar kan this semester. so bila masuk kelas tu masing2 lebih kepada membuat kerja sendiri. and yang paling obviousnya perpecahan mengikut jawatan. hmmm.. aku tak pasti la ni perasaan aku je ke apa.. tapi macam ramai classmates yang dah perasan. 

aku sedih sebenarnya dengan apa yang happen sebab masa first sem kitorang rapat sangat plus takde masalah antara kitorang. tapi bila masuk sem 2 semua berubah. aku malas nak cakap pape.. aku hanya perhatikan je buat masa ni sebab aku tak nak benda jadi macam dulu bila aku buat something tak berfikir. since aku dah 20 tahun maybe bersabar dan bertolak ansur aku akan jadikan salah satu sikap dalam diri aku. 

tapi aku tak tau benda ni akan berlarutan sampai bila. aku sedih, aku kecewa, aku tak sangka persahabatan kita semua akan jadi macam ni. kita ada 4 sem lagi kawan2.

 best sangat ke nak bermasam muka nanti dalam kelas?
 best ke nak mengutuk sesama sendiri?
 best ke pentingkan diri sendiri?
 best ke hidup dengan kawan sejawatan je?  

 mungkin korang rasa benda ni kecik tapi aku rasa benda ni besar sebab ni melibatkan hati dan perasaan. ye, aku memang emosi. sebab at least aku tau yang aku harus jaga hati seseorang sebab DIA juga ada hati dan perasaan. aku harap dengan berdoa persahabatan dan kemeriahan sem 1 dapat dikembalikan. AMIN.. 




tu jela untuk entry aku kali ni.. till we meet again.. assalamualaikum.. :')





Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY