CHERRY TO MY PIE.. :)

Assalamualaikum lovelies,

lama gila aku tak update blog kan? serius busy lagi2 nak dekat final ni.. so sebenarnya aku ni tengah cuti gawai.. so hari ahad lepas bebudak masa sekolah menengah ajak jumpa.. rancangnya nak buat bbq kat rumah kawan kitorang, hakim. so ahad tu aku pegi la dengan jannah and syai.. sampai2 je dalam pukul 2 lebih camtu sebab lepaskan zohor. so bila dah jumpa macam2 cerita la keluar. seriously aku memang rindu diorang perangai semua tak berubah. and yang paling penting tak fake. :) so layan gambar je la ye?













dah jumpa monopod memang semua gila bergambar la.. hahaha.. dah habis tu cikgu aku ajak g tengok wayang. so malam tu kitorang lari g tengok x-men kat one-city.





semua bajet berposing walaupun lighting hampeh.. hahahaha.. hmm.. this is what i actually need.. hangout with my hommies, laughing and have fun. sampai rumah pukul 11 lebih, nasib baik ayah tak cekik.. hahaha.. ok, tu je nak cite.. byee.. assalamualaikum.. :)

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY