EMOTIONAL FATIGUE

assalamualaikum,
 hai korang!! sorry sebab saya sudah lama tidak update blog. hamba ini tersangat la busy sampai nak update story pun malas. hehehe.. maaf ye.. sekarang ni hamba sedang bercuti sem. apa la buruk sangat ayat aku. sekarang ni aku tengah cuti sem dua. haa.. sedap sikit ayat. sebenarnya kali ni aku nak buat luahan perasaan. yela kalau korang tengok tajuk entry aku un ala2 kritikal je kan. hahaha..

well, sebenarnya sem dua aku tak selancar yang di harapkan. hahaha.. maksud aku sem dua aku kali ni banyak gila drama2 swasta yamg berlaku sampai aku emotional fatigue. hoh, gitu le maksud aku dengan emotional fatigue tu. macam mana eh nak cerita. hmm.. ok, biar aku start macam ni la ye. aku second sem ni busy gila sebab aku masuk student society. bukan mpp tu. amboiii.. cheq tak mampu masuk mpp uolls. i masuk course punya student society je. at first aku rasa bila pegang jawatan ni akan mematangkan aku sebab aku akan jumpa orang yang MATANG. hakikatnya TIDAK! DUSTA! huh.. ye aku emosi. sebab benda ni aku yang kena.

bekerja dalam society adalah benda baru bagi aku so aku memerlukan guide senior tapi malangnya when you have hampeh senior or not hampeh la. ayat aku dahsyat bebeno, kang senior baca mampuih aku. macam ni. kitorang ada misunderstand sikit dengan senior. kitorang hormat diorang as a senior but the way they try to train us is wrong. seriously wrong! kalau kita nak lapis orang baru, kita mesti guide kan? tapi untuk diorang kalau kau nak belajar kau mesti buat semua sendiri. adil ke macam tu? diorang cakap kalau dulu diorang kene so kitorang pun kene macam diorang jugak in order to learn. i really agree to disagree!!

aku bengang gila sebenarnya sebab the way they lead is sooooo wrong. aku.. macam mana eh nak cakap. haih. benda ni aku pendam tahap gila punya sorang2. aku pernah kene marah dengan senior ni personally pasal satu event ni. dia cakap aku punya management unorganized.ye, aku tau aku orang baru tapi tak salah kan dia tolong aku and bukan kritik semata kan? then yang paling buat aku hilang hormat dia boleh cakap kalau awak nak belajar awak kene cari guru, bukan guru cari awak. EXCUSE ME?? aku masa tu macam rasa nak lipat dia lapan belas pun ada. kalau dia rasa dia boleh jadi guru yang baik untuk aku dia patut approach and help me.itu yang aku rasa. and plus he do not have to tell me everything that he done. no need bro. i'm so not kagum of your achievement.

tula antara drama2 yang happen dengan bergaduh sesama sendiri dalam society jangan cakap la. aku ni nasib baik baru pegang jawatan so macam sabar lagi. kalau tak dah lama aku letak jawatan. aku tahu MEREKA itu pun baru pegang jawatan but please be professional about work. jangan rasa kau dah pegang jawatan tinggi kau boleh bertindak sesuka hati rasa dan jiwa. aku hormat kau tapi bila kau buat macam ni aku jadi tak hormat dah.. haih..

sejak masuk uni ni aku try untuk jadi lebih rasional dan matang sebab aku tau before ni kalau aku ikut perasaan mesti jadi lain tapi aku tak tau kenapa aku selalu di pertemukan dengan orang yang sentiasa uji kesabaran aku. haih.. susah kan nak jadi orang sabar. nasib baik la aku still ada a few sahabat yang menceriakan hari2 aku.. ecewahh.. hahaha..

so after all the childish drama i decided to be heartless in oder to prevent myself from being hurt again. so now i am android, feelingless, emotionless. hahaha.. dah tu je kot aku nak membebel. cian korang baca kan. hahaha.. so di akhir entry cik alin hadiahkan gambar cik alin bagi sesiapa yang rindu. :P assalamualaikum... :)

ignore the eyebag. erghh..

oh btw, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN. nanti iolls update entry raya okay!!.. :)

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY