I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

assalamualaikum,
 yuhhuuuuu.. kita bersua kembali ke dalam rancangan fangirling bersama cik alin. harini saya akan berfangirling bersama anda mengenai CNBLUE!!! oh yeah.. *sila bersedia sebab entry kali ini akan penuh dengan over expression and gambar oleh aku.*
 so pada 9 ogos yang lepas, boyband favourite aku CNBLUE datang buat concert kat stadium negara!! ommo ommo ommooooo.. iam soooo excited.. serius excited gila sebab last year diorang datang aku tak boleh pergi so kali ni dia datang kazen aku ajak pergi. aku pun apa lagi seperti lapar diberi nasi ayam terus setuju tanpa berfikir megenai duit raya yang akan habis untuk membayar duit tiket. *kesat air mata*
but well, at least aku tak menyesal.. hehehe.. konsert tu start pukul 8 malam but pukul 2 kitorang dah pergi sana sebab nak shopping and amik tiket. lol. typical fangirl kan.. hahaha..

kitorang beli tiket yang termurah sebenarnya.. tak murah un.. nk dekat dua ratus jugak.. huwaa... cekik darah diorang ni.. tapi tape, demi yonghwa dan minhyuk sanggup ku habiskan duit raya. huh.. aku pergi bertiga ngan cik yuyu and cik jojo.. sampai je stadium negara kitorang terus shopping tak ingat dunia.. hahaha...

yeah, muka batak.. nampak tak baju tshirt tu? kitorang baru beli sebenarnya then terus pakai untuk konsert.. nampak beno tak senonoh.. hahaha.. sampai stadium je kitorang terus buat misi infinite selfie.. hahaha.. kat sana boice ramai gila bagi free gift so aku dengan suka hatinya amik dari diorang.. semangat betul budak2 tu.. huhu.. kitorang start beratur lepas asar.. pintu bukak pukul 7.. so 5 lebih dh beratur. penat ok.. nasib baik asyik selfie.. huhu.. nah layan gambar.. aku malas nak taip panjang2..



nampak tak kat gambar bawah belah kanan tu betapa panjangnya line.. huhuhu.. penat gila kaki.. hmm... sememangnya fangirl melayu sangat sikit.. selebihnya chinese.. pfftt.. huhuhu..

selfie wajib bila pergi concert.. amik gambar dengan mafla.. hahaha.. masuk je dalam stadium aku terus amik tempat strategik.. huhu.. biar nampak pentas.. hehehe.. aku duduk bahagian jonghyun.. tapi tak penuh.. bahagian jongshin penuh gila.. huhu..

yang lambang stop tu fanproject.. kan aku ckp boice malaysia rajin.. huhuhu.. masa duduk before concert start tu aku sakit hati gak tengok yang duduk dekat rockzone depan pentas,... tapi bila pikir balik diorang bayar rm500++ kot, aku rm100++ jek.. tapi jeles.. atleast dapat tarik2 seluar yonghwa un jadila.. hahaha

tu la bahgian rockzone.. depan pentas, boleh joget2.. ye.. aku hanya duduk nun jauh dari pentas.. huhuhu.. sedih aku.. ni masa dalam stadium and concert dah mula.. ye, masa ni la aku jerit tak hengat dunia sampai sakit tekak.. hahaha



nampak tak biru2 tu.. tula light stick boice.. wohoo.. serius aku memang excited.. huhuhu.. berbaloi aku pergi concert diorang.. huhuhu.. nah la aku bagi hadiah video.. 

after concert diorang je aku memang jadi fangirl obses.. hahaha... yela baru beberapa hari kan.. so excited masih ada.. huhuhu.. ni la benda yang aku sempat shopping masa concert diorang.. habis duit rayaku.. *lap air mata lagi*


ni masa dah habis conert.. yeah. selfie for the last time.. i iz sad.. sebab habis je concert diorang macam rushing balik hotel terus.. haih..






but afterall, they gave us the best performance they ever did. for their entertainment please give cnblue a rest. masa concert aku nampak diorang sangat penat.. especially jonghyun.. dia asyik duduk je.. huh.. tapi please come again to malaysia oppa.. !! we miss you.. :)

p/s: tadi result second sem dah keluar. alhamdulillah.. aku still dapat maintainkan dekan.. terima kasih kepada semua yang membantu aku untuk second sem yang havoc ni.. terima kasih semua.. :)



Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

A SONG A DAY: HELPLESSLY