ROMBAKAN YANG TAK DI JANGKA

hello guys, bad news.. bad news for me and not for you.. maybe..

harini, diorang buat rombakan tempat duduk besar besaran!!!!  oh em gee..

tapi aku tak terlibat..

so apa kaitannya dengan aku? takde kaitan pun..

just lepas ni aku tak nampak crush aku lagi je.. sebab dia dah pindah belah mana entah..

sedih okay.. dia jela yang menjadi pembakar semangat aku nak pergi kerja sekarang ni.. hmm.. tapi dah tak sedih pun.. sedih pagi je dah petang tak de masa nak sedih2.. HAHAHA

btw, lagi 9 hari aku nak habis intern!! yayhooo.. aku punya gembira dah tahap kelangit.. tak sabar nak habis intern..

oh oh ohhh.. aku ada crush baru.. siapa? KHAI BAHAR.. tak kenal? ada aku kisah, janji aku kenal.. *pi la google, takkan tu pun nak bagitahu*

k ah, nak pi buat rombakan hati.. eh, nak sambung tengok Khai Bahar eh sambung buat report.. ciao.. 

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY