ACADEMIC TRIP TO PELABUHAN TANJUNG PELEPAS, JOHOR.

Assalamualaikum semua,  
seperti yang di janjikan lah ye.. hahaha.. buat masa ni aku akan selalu update entry sebab saja je nak isi masa dengan something yang berfaedah. berfaedah sangat berblogging ni kan.. hahaha.. so, tadi aku ada academic trip pergi pelabuhan tanjung pelepas dekat johor. disebabkan ni academic trip and aku tak pernah pergi academic trip, so agak batak di situ ye aku.. ngeh ngeh ngeh.. kitorang cam biasa berkumpul pukul 8 pagi depan KBM tunggu2 manusia yang takde kesedaran sivik, 8.30 baru gerak. perjalanan mengambil masa dalam 3 jam.. agak jauh. sampai masa tu dalam 11 lebih la. sampai je kene bebel dengan orang PTP tu sebab lambat.. abang ni kecoh doe.. (walaupun dia hipster pakai baju hitam seluar biru.. LOL)


then dia bagi talk semua bla bla bla dalam 12 lebih habis. then kitorang di bawa untuk melawat kawsan PTP tu.. serius besar gila weh. tapi kitorang naik bas sebab tak boleh turun bahaya. ya, aku punya level ke-excited-an menurun sebab ingat boleh jalan kaki dekat PTP tu.. miahaha.. so dia bawak la jalan2 keliling PTP sambil terangkan macam2.. aku tak dengar pun sebab aku duduk belakang. tak senonoh kan perangai.. hahaha.. dalam pukul 1 gerak balik then bebudak dah mogok sebab lapar. so kitorang berhenti dekat mana entah untuk makan.. hahaha.. so layan gambar je la ye. 




second gambar tu memang siot sebenarnya, ni la bahana suruh junior ambilkan gambar. hahaha.. bongok punya zaki. yang bawah ni gambar kitorang berhenti makan dekat mydin. di sebabkan kat PTP tak leh selfie, so kat sini balas dendam.. hahaha.. bawah ni orang kesayangan aku, yang selalu ada menceriakan hari2 aku.. lol. 




selfie dua orang satu kotak. hahaha

bawah ni antara apa yang kitorang dapat tengok kat PTP tu la.. yang kontena2 tu bila aku tengok terbayang cerita step up yang part diorang menari kat sini.. hahaha.. 




so kesimpulannya, disebabkan ni akademik trip so tak ada lah fun sangat. hahaha.. then after ni aku akan ada banyak lagi event.. *kesat air mata sebab penat sangat*
so, see you on the next entry. tata.. :)


Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY