CSR at Kampung Peringgit Melaka

assalamualaikum uolls,

pada 22 oktober yang lepas, aku telah join satu aktiviti komuniti dekat kampung peringgit melaka. actually benda ni society aku yang anjurkan. ni ala2 gotong royong dengan penduduk kampun untuk hapuskan denggi. so disebabkan budak kos aku sikit, so semua diwajibkan hadir. dalam pukul 8 kitorang gerak, dua bas je pun. sampai dalam 8.30.. sampai sana breakfast then pecah ikot group. aku memang dah lama nak join komunity service macam ni and bila dapat join ni excited gila.. hahahaha..

yang bestnya kampung ni bersih gila so kitorag hanya jalan2 keliling kampung sambil wefie.. hahaha.. majlis habis dalam tengahari sebab takde pape yang nak di kutip. thorbaik doh kampung ni. so pengakhiran cerita aku sajikan mata engkorang dengan wefie aku.. hahaha.. 








ni group paling over. padahal basuh kolam masjid je.. habis bergegar masjid dengan ketawa diorang.. tapi actually pahala diorang lagi besar.. hahaha.. papepun memang fun.. :)



btw, esok aku akan pergi Pelabuhan Tanjung Pelepas dekat JB untuk akademik trip. so nanti aku update kay? bye, assalamualaikum.. nighttoooo.. :)

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY