I'M BACKKKKKKKK.........

Assalamualaikum lovelies,

yearghhhhh... !!! setelah bertahun aku tak update blog ni adalah masa aku membuat comeback.. *flipshair* ingat lepas dah masuk belajar balik ni aku akan ada masa untuk update blog.. tapi malangnya saya busy tahap perdana menteri ye.. tu yang blog ni terapung2 tanpa pengemudi.. siap bersawang lagi.. phewww.. *tiup sawang*

sebenarnya next week aku dah cuti midsem so tu yang ada masa lapang ni aku un merajinkan diri mengupdate blog.. banyak aku kongsi sebenarnya tapi tunggu masa cuti ye.. nanti cik alin update hari2.. hehehe..

sejak masuk sem dua ni, aku rasa masa memang tak cukup gila.. plus last week aku dapat berita yang mengejutkan.. *kekonon terkejut* malam khamis last week kawan aku acoy telefon cakap aku di lantik untuk menjadi exco keusahawanan untuk Insurance Student Society (ISS) which is kitorang punya student society untuk course.. punya la aku terkejut sampai terkedu, terduduk and termenung.. haaa.. see.. then baru je dapat jawatan aku dh kene handle event.. titew tak sukaaa!!!! sebabnya, event tu happen pas cuti midsem ni and aku ada masa singkat je untuk uruskan semua hal.. sejak last week aku hanya tidur 3 jam je sehari.. 3 JAM SAHAJA.. ya,.

hmm.. so yang lain tu nanti aku update ye.. aku nak cerita pasal team building, bowling peers and sebagainya.. wee.. hahaha.. so tunggu la ye.. :)

sesekali fefeeling jadi pwincess tak salah kan?? hehehehe.. 
assalamualaikum and till we meet again.. :)

Comments

  1. Assalamualaikum Fazlin.. kenal tak sy Zul @Awie??? Kenapa belum add fb.. da lama tak dengar khabar.. rindu lah.. btw bagus awk buat blog.. hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY