TIME FOR THROWBACK!!!

Assalamualaikum lovelies,

howdy do people?? hehehe.. yeah.. today i'm a bit hyper coz yeah.. i do not know why.. so kan entry before ni aku ada cerita yang this sem aku busy right? so yeah.. aku ada la pergi a few events masa dekat uni.. so untuk entry kali ni aku nak cerita pasal TEAM BUILDING ISS dekat Linggi negeri sembilan.

kitorang pergi hari sabtu.. so dengan 2 bas je because the total student of insurance society is 83 people je (other courses have at least 100++ students, ATLEAST).. yeah!! 'ramai' kan kitorang?? hahahaha..



kitorang sampai linggi dalam pukul 10 lebih rasanya la.. so sampai2 je terus berkumpul dekat dewan terbuka chalet tu.. 


hosemates, classmates and sehati sejiwa mates.. hehehe
 sampai2 je macam biasa la ada ldk.. buat nama group, lambang and whatever la.. so after that dalam tengahari kitorang berhenti untuk lunch, solat and settle in dalam dorm. so lepas makan cik alin kau ni tak boleh tengok pantai.. rasa macam nak mandi je.. hahaha.. so di sebabkan tak boleh mandi terpaksa la lepak2 je kat tepi pantai.. *kesat air mata*




so esoknya kitorang ada sukaneka. so bebudak ni menggila la dengan pasir2 yang ada.. hahaha.. sukaneka kitorang habis awal and tetibe lecturer bagi mandi laut.. apa lgi bebudak ni terjun la laut. then yang bestnye masa nak naik bilik bilas badan aku baru teringat aku tak bawak baju lebih. menggagau cari baju, nasib baik cik ayien ada bawak baju lebih.. hahaha..

so nikmati la gambar2 masa penutup ni ye.. yang penting team building kali ni best, fun, enjoy and sempoi!!









oh, last but not least our group or family foto.. !! :D
ISS POWER !!
till we meet again.. asslamualaikum.. :)

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY