MY GIRLFRIEND IS MARRIED!!!!!

Assalamualaikum,

yay!! one of my girlfriends is married!! so semalam, 3 April 2016, kawan aku masa sekolah menengah, Syahputry is married.. hish aku rasa dah tua bila ada kawan yang dah kahwin ni.. haha.. btw, baru aku tahu rupanya husband dia orang Sabah.. haa.. baguslah kau nanti pi honeymoon kat Sabah okay.. hee.. sebenarnya aku dengan Putry ni dah lama lost contact sebab masa form 4 dia pindah JB.. then semalam jumpa kira jejak kasih la sekali.. hebat tak hebat jejak kasih atas pelamin? hahaha.. so akhir kata aku doakan kau berbahagia okay puput.. semoga cepat dapat anak.. so korang layan la okay gambar kitorang.. hee
sesi bergambar beramai2.. nampak tak ada orang duduk sekali dengan pengantin? over tau syai.. hahaha
yang dia ajak semalam tak ramai, dia ajak yang rapat2 je.. tu sebab ramai takde... kitorang jela yang datang buat bising dekat majlis dia.. soryy Putry.. hehehe..

budak2 tak senonoh selfie dengan pengantin.. heksaited muka mereka..
ni la geng2 cik kiah yang memekak dekat wedding semalam.. kitorang datang satu kereta sebab anis malas nak drive sorang2.. aku  pulak haruslah jannah amik sebab princess dont drive.. pang diri sendiri.. hahaha..
geng cik kiah

masa ni pengantin tengah makan so kitorang dengan tak senonohnya jadikan pelamin tu tempat ambil gambar.. sapa amikkan gambar? kitorang paksa abang photographer yang sengal tu amikkan.. hahahaha.. padan muka dia..

gambar senonoh


gambar kurang senonoh
gambar senonoh tak menjadi
Korang tahu tak abang fotografi semalam tu tersangatlah sengal dan annoying.. masa kitorang duduk depan pelamin dia sibuk membebel kat kitorang la, ambil gambar kitorang la.. aku rasa nak lempang je abang ni.. hish..

sesi ambil berkat berdua: Jannah and Anis

sesi ambil berkat berdua: Cik Alin and Syai..
okay aku rasa korang pun dah bosan kan tengok gambar kitorang so yeah.. last sekali aku belanja gambar pengantin la..

Puan Putry and husbennya bha..

rapat2 sikit ambil berkat.. hahaha

me and Puan Putry
tahniah weh, aku gembira untuk kau.. semoga kau bahagia hingga ke jannah dan jangan lupa doakan jodoh aku.. best tengok orang kahwin awal2 ni.. tapi aku taknak la.. hahahaha


last peluk2 sebab lepas ni husben awak je yang asyik peluk awak.. mencik..


p/s: pelik tak jubah aku pakai ni.. first time aku pakai jubah warna meriah.. hahaha.. jubah ni jubah Bella Ammara, hari sabtu before wedding Putry, Bella Ammara ada buat clearance sale so aku gigih pi beratur nak beli jubah ni sebab masa sale haritu jubah di turun 70%.. hahahaha.. amende tetibe aku buat review jubah ni.. tapi serius, jubah ni memang recommended sebab sejuk and selesa.. *kepada tuan pemilik Bella Ammara taknak belanja saya ke, saya dah buat review promote jubah awak ni.. hiks*

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY