HADIAH DARI ALLAH..


Assalamualaikum,

aku straight to the point okay.. untuk pengetahuan korang, aku ni sebenarnya seorang yang malas untuk berkawan or mencari kawan baru .. kenapa? sebab aku rasa kawan yang baik tu susah nak dapat.. disebabkan itulah aku hanya ada a few kawan baik yang aku memang akan habiskan masa degan diorang je.. tapi aku tak tahu kenapa, mungkin Allah tu nak bagi aku ni jadi seorang yang lebih berfikiran terbuka kot so dia hantar a bunch of person to be my friends.. mereka ni adalah kawan2 yang sama intern dengan aku.. aku tak pernah terfikir yang aku akan rasa macam ni bila berkawan dengan diorang but yeah.. manusia hanya merancang kan.. 

so hari Jumaat lepas diorang ajak lepak dekat One City sebab one of the intern, Izzat dah nak habis intern.. so kitorang pun pergilah berlapan.. habis makan semua kitorang naik atas One City tu untuk lepas.. borak2 then tiba2 diorang cakap apa kata kita semua buat confession.. aku macam whaaattttt.. like seriously?? then sorang2 buat confession.. sampai dekat aku, aku macam tak tahu nak cakap apa.. aku ni someone yang takkan mudah open up dengan orang baru but the way they insist untuk aku open buat aku bercerita pasal life aku.. tapi aku takkan tulis apa yang aku ceita dengan diorang dalam blog ni sebab benda tu sangat personal bagi aku.. I'm sorry.. surprisingly, diorang sangat supporting korang tahu tak.. they listen to my story and each of them bagi motivation yang sangat2 buat aku rasa terharu and nak nangis.. tapi aku tak nangis okay.. aku ego.. hahaha.. tapi yeah.. aku tak sangka for someone yang aku baru jumpa they are really supportive like that.. the way they motivate me and give support really soothing you know.. sumpah aku sangat bersyukur dapat kawan2 baru macam ni.. harap persahabatan ni kekal sampai bila2 ya.. bagi aku, mereka adalah hadiah dari Allah yang sangat2 aku hargai.. :)

masa makan.. dari depan kak ayu, athirah, me, jasmine, danial, harith, shark and izzat.. :)

danial tak reti selfie, tapi aku nak upload jugak gambar ni sebab lawak.. hahahaha

on the stupid glass floor, gayat okay.. dipaksa duduk sebab nak ambil gambar.. danial kejam.. -.-
buy one, free four.. want ah?

the one who always buli and cari pasal with me.. rasa nak lempang je budak ni.. pfft.. 
although aku break curfew aku sebab balik dah nak pukul 12 but this is the most heartwarming lepaking session ever.. moga2 lepas ni ada masa okay untuk kita lepak macam ni.. :)

p/s: sila abaikan muka aku yang hodoh sebab ni balik kerja terus pi lepak and masa siangnya aku busy gila uruskan tender.. so muka sememeh dan aku memang tak dapat dipisahkan.. ciao.. :)



Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY