LIFE AS AN INTERN..

Assalamualaikum,

hello semua.. so kita kembali ke rancangan mengutuk bersama Alin!! ok tak tipu je.. aku tak ada idea untuk intro.. tu mengarut tu.. actually masa aku tengah tulis entry ni, aku tengah migrain ya.. hebat kan aku karang entry masa tengah migrain.. get well soon myself.. *tepuk2 diri sendiri*

okay, sebenarnya aku nak cerita pasal event semalam (pasal event ni la aku migrain harini). so semalam, syarikat aku buat satu program untuk pelajar2 yang tengah intern dekat sini.. kalau nak di ikutkan jumlah pelajar yang diambil untuk praktikal oleh syarikat ni memang ramai gila berbanding syarikat lain.. baik gak syarikat aku ni kan? tujuan dia buat event ni adalah untuk menyuai kenalkan kitorang pelajar2 intern ni.. jap, betul ke ayat aku? cam pelik je.. ok sambung.. so untuk event semalam, aku adalah one of the committee.. yeah.. sebenarnya aku volunteer nak jadi emcee untuk event ni.. gila kan aku? aku tak gila la.. aku saja je nak try something yang luar biasa.. huhuhu.. luar biasa sangat sampai aku migrain ni.. so basically kitorang committee ada 10 orang.. selain aku mereka semua ni jadi comittee secara terpaksa sebab dipaksa oleh tuuuutt.. hahaha.. yang horornya benda ni, kitorang diberi kepercayaan 200% untuk handle dari A sampai Z pasal event ni.. gila tak gila kau.. kelangkabut macam hanat.. tapi akhirnya event tu berjalan lancar.. terima kasih kepada committee yang lain sebab tolong aku buat kerja.. tanpa korang event semalam hancur.. hehehe.. so nah, layan gambar jela.. aku malas tulis pepanjang..

ni keseluruhan pelajar yang join semalam punya event, ada 47 orang.. cari la aku di mana.. lalalala

ni la comittee untuk event semalam.. dari kiri, tak kenal (dia menyibuk nak amik gambo jugak), harith,syafiq,izzat,fitri,kak ayu,nisa and aku.. yang belakang, danial dan syed.. yang depan comel tu athirah.. :)



untuk pengetahuan korang, kitorang semua lain2 universiti.. and yang sedihnya kalau hari kerja, masing2 takkan berjumpa sebab department lain2.. aku jugak dapat tahu semalam ada yang dah nak habis intern.. sedih oh.. baru je nak rapat.. goodluck and goodbye to izzat and syed.. ada jodoh kita jumpa in future okay? ciao.. aku nak makan ubat migrain..

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY