A DAY WITH MY OTHER HALF


Assalamualaikum lovelies,

aku dah lama tak update entry kan?? cik alin busy la uolls.. aku sabtu ni dah nak balik uni balik, so minggu ni baru nak terhegeh2 nak beli barang.. penat gilos.. ke sana-ke sini untuk cari barang.. hoilaaa.. tula, menggatal lagi last minit baru nak cari barang. so semalam aku ada date dengan my other half, cik jannah.. tetibe je dia jadi my other half.. over la aku ni.. hahahaha.. ok, so memandangkan cik adik ni pun tak beli barang lagi so kitorang memerlukan satu shopping mall yang kitorang boleh beli semua benda. so kitorang un decide nak pergi SUNWAY PYRAMID sebab kat sana ada memacam gak.. so lepas 1 sem tak jumpa, kitorang un excited la nak jumpa *padahal selalu je mesej*

cik alin dan cik jannah

typical us
so jumpa dengan dia macam2 yang kitorang bincangkan .. catch up degree life semua.. memang la selalu mesej tapi bergebang face to face lagi best.. so kitorang cerita la pasal result la bla bla bla.. ada jugak bincang isu sensitif iaitu 'kitorang dah 20 tapi pakwe un tade' isu ni memang selalu di bincangkan setiap kali jumpa dan jawapannya sama 'kami masih single' *lap air mata*

after bergebang dekat juice works selama beberapa jam.. kitorang un start la misi shopping. so hampir setiap inci sunway pyramid tu kitorang menapak untuk cari baju, kasut, pensel box semua la.. aku nak beli sneakers so kitorang pergi la cari converse.. masuk2 je aku trus ajak jannah keluar sebab harga sneakers biasa dia je paling murah RM139.90.. YA! PALING MURAH!! so kitorang pun keluar dengan muka bangga kekonon takde yang minat.. hahaha.. so masuk la kedai everlast. masuk2 je aku berkenan dengan kasut hitam ni and jannah berkenan dengan satu kasut maroon.. cuba punya cuba punya cuba, last2 aku un amik kasut maroon tu jugak.. hahaha.. kekonon couple shoes.. yea, aku dan jannah memang banyak couple things.. sweet kan kami?? hewhew.. *PANG*

so dalam pukul 4 lebih baru balik sebab jannah tak nak stuck dalam jammed. aku memang suka keluar dengan jannah sebab dia memang sahabat yang baik. selama aku berkawan ni aku tak pernah jumpa orang macam dia. dia ni dari keluarga berada, cantik, pandai.. tapi dia sangat humble.. and dia adalah seorang yang suka menuetralkan aku bila aku jadi meroyan whick is orang lain tak kan berjaya neutralkan aku.. hee.. even my family love her soo much..  i love you my jannah.. :) 

p/s: nak tengok gambar noob kitorang masa sekolah tak?? hahaha.. TARAAA..


ya,sila gelak kuat sebab muka aku huduh masa ni.. -.- akhir sekali, saya akhiri entry ini dengan gambar noob kami yang terbaru.. TARAAA..



till we meet again Assalamualaikum.. :)

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY