LUAHAN HATI, JANTUNG, JIWA, DAN RAGA..

Assalamualaikum lovelies,

aku sebenarnya yang buat satu luahan hati, jiwa dan raga ni.. hmm.. pasal apa?? hmm.. sebenarnya kan.. ish.. tak tau la nak ckp macam mana, aku luahkan melalui gambar la ye bagi korang faham.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

credit to uthm troll
ya!! itulah yang aku nak luahkan ni bahawasanya saya ingin mengatakan cuti sem 1 tinggal TIGA hari je lagi!!! YA!! TIGA HARI JE LAGI!! huwaaa.. lepas ni dah kene menghadap assignment, kuiz, tutorial semua tu.. alahai.. tak sanggupnyaaaaaaaaaaaaa... nak duduk rumah.. tak nak balik melaka.... !!!*peluk tiang*

haih.. tula, kejap je cuti.. ni dah nak masuk second sem dah.. tak sabar tapi dalam masa yang sama kemalasan mendahului carta hati.. *lap air mata* tapi tula kan.. realiti seorang pelajar.. haih.. tolongla faham.. dengan barang tak kemas,, dh nak minggu akhir ni barula aku sibuk nak keluar sana. keluar sini.. 

sekian sahaja luahan hati, jantung, jiwa, dan raga cik alin. kepada yang rasa menyesal baca entry ni cik alin hanya mampu gelakkan korang dengan gaya syaitoon je ye.. hahaha.. sapa suruh baca.. yehaaaa...

till we meet again, Assalamualaikum.. :)


Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY