MERAIKAN ORANG YANG DIRAIKAN..(PART 2)

Assalamualaikum lovelies,

   semalam merupakan birthday akak aku yang ke 26.. ya, kakak aku memang dah tua.. hahaha.. oppss.. heh.. *muka tak bersalah* so, malam semalam kitorang pergi la sambut dekat nando's.. malas nak pergi tempat lain sebab kekonon nak pergi TGIF tapi bila survey harga kami hanya mampu gelak hambar.. ha.. ha.. ha.. ye, harga dia mampu membuatkan kitorang berpuasa selama seminggu..

     after maghrib kitorang pun pergi la nando's dekat ioi mall.. sampai je terus masuk, terus order and terus dapat.. yay!! cepat servis diorang.. gambar makanan takde sebab ayah aku marah kalau amik gambar makanan before makan.. -.- so sekian. jom layan gambau.. 

my mum and dad

cik alin and birthday girl
birthday girl dengan mummy
cik alin dengan mummy
muka noob birthday girl dengan muka mummy yang sibuk dengan hp
untuk birthday kek memang tade tapi sebab mak aku cakap kesian kat kakak aku. yelaa.. mana ada orang sambut birthday takde kek kan? dah 26 tahun un nak kek jugak ke?? so kitorang un marathon dalam ioi mall tu untuk cari kek. last2 beli 2 slice kek and satu muffin kat starbucks. yang taak bestnya, bila aku balik je rumah, aku cirit birit dengan dahsyat nya.. adakah ini angkara kek starbucks yang berharga rm30 itu??? *bunyi suspen* hoh, kalau betul, membazir je beli kek dia.. -.-

      lastly to my pretty sis, happy 26th birthday.. you are grown up now so behave like a woman okay? *flips hair* ME LOVE YAAA.. :)
birthday girl
oh, btw.. happy birthday untuk kazen cik alin jugak.. happy 25th birthday akram.. :)
cik alin and inche akram

till we meet again.. Assalamualaikum.. :)




Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY