MERAIKAN ORANG YANG DI RAIKAN.. (PART 1)

Assalamualaikum lovelies,

harini aku happy sesangat sebab tadi kakak aku belanja makan dekat SUSHI ZANMAI!! *lompat2 atas tilam* tak tau SUSHI ZANMAI tu apa? pergi google sana. hahahaha.. sebenarnya akak aku pernah cakap dulu aku aku dapat dekan final sem 1 ni, dia belanja makan kat sushi zanmai. so untuk memenuhi janji dia sebab aku dah memenuhi syarat yang dia bagi *gelak syaitoon* dia pun kenela belanja aku dengan kazen2 aku makan sekali.. asal kazen aku ada? sebab kakak aku menggatal pergi canang kat whatsapp family if aku dapat dekan dia open table kat sushi zanmai.. sooo yeah... hahahaha. kitorang pergi berlima tadi.. aku, kakak aku dan 3 lagi orang kazen..

cik alin and cik yuyu

sepupu2 terhormat, inche azri, kak nana dan my lovely sister aka tukang belanja
kitorang sampai sana dalam pukul 2 lebih la sebab nak lepaskan zuhur. kitorang biasa pergi dekat paradigm mall sebab dekat plus kat situ tak payah beratur panjang. so sampai je tunggu dalam beberapa minit and terus dapat tempat. masuk2 je bau sushi dah menerjah hidung, semua kontrol nafsu dengan seboleh mungkin. *bajet ala2 vampire yang tak boleh bau darah* <--- tak de motif
kalau tak control kitorang serbu terus dapur. muahahaha.. so jom la kita sama2 imbas apa yang kitorang makan tadi. *dengan korang kita imbas je ye* checkidouutttt...

salad plus dressing zanmai. sedap gilos.. ! *recommended*
salad ni kitorang order sampai 3 pinggan sebab semua tamak and perut naga nak sorang sepinggan.. hahahaha.. dalam masa beberapa minit je mangkuk salad ni dah licin. kitorang pecah rekod sebab orang sebelah belum habis minum air kitorang dah habis makan salad.. *tepuk tangan* ok, hyperbole gila.. hahahaha.. 




yang sushi2 ni aku tak ingat nama la.. maaf ye.. walaupun aku selalu makan sushi2 ni setiap kali datang, tapi nama susah betul nak ingat. so kalau pasni korang pergi zanmai ni ingat la ye gambar2 aku ni.. hewhew.. *gelak gedik* oh, yang kedua tu okonomiyaki.. macam pancake la konon.. yang kitorang amik ni ada isi shrimp. aku saje je amik ni sebab boleh makan reramai and sedap la gak.. kitorang order tak banyak sangat sebab dulu order bebanyak azab gilos nak habiskan.. so ni je yang kitorang order.. TARAAAA... 


selepas beberapa minit..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



sekejap je pinggan semua licin.. amende la bebudak ni.. perut ada lapan ke apa.. huishhh.. di sebabkan kitorang cam pelik makanan habis awal and cik yuyu mengadu lapar lagi.. ye, dia memang ada 8 perut. kitorang pun tambah la chicken karage bento large, so kongsi la reramai. muka kitorang dah berkerut dah pandang bento yang gedabak tu tapi inche azri dan cik yuyu berselera mengadap nasi tu dan mempersetankan jelingan kitorang.. pheww, dasar ada perut 8 betoiii.... nah gambo bento tu.. sedap la jugak..

chicken karage bento (large)

habis je makan, kitorang pergi sephora which is kedai make up sebab kazen aku sibuk nak beli lipstick. so kitorang masuk sephora tu sambil mengheret the only guy, inche azri yang membuat muka tak rela. hahaha.. padan muko kau aie.. dah makan kenyang kan? now teman gegurls shopping. disebabkan duit ptptn tak masuk lagi and dalam dompet aku tinggal habuk dan debu je, so aku try la semua jenis lipstick yang ade.. kau mampo? hahaha.. hasilnya... TARAAA... 



muka aku huduh sesangat..-.- bajet hot la pakai lipstick merah? huh.. buruk gilos.. so tu jela untuk entry kali ni.. and kepada sesiapa yang kekonon jeles plus buat perangai annoying sebab aku tak ajak sekali tu, ADA AKU KISAH??? *flips tudung* byeeee.. ASSALAMUALAIKUM.. :)

Comments

Popular posts from this blog

KISAH SERAMM..

I IZ AM DAMN SO HAPPY!! - CNBLUE LIVE IN KUALA LUMPUR

A SONG A DAY: HELPLESSLY